Handel z magazynem

Comarch ERP Optima Faktury

Comarch ERP Optima Faktury to moduł przeznaczony dla firm usługowych, który w prosty sposób umożliwia obsługę transakcji handlowych. Dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami przepływ danych w programie jest niczym nie ograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.

Moduł Comarch ERP Optima Faktury umożliwia:

  • wystawienie faktur sprzedażowych i zakupowych,
  • fiskalizację sprzedaży dla osób fizycznych,
  • obsługę transakcji w złotówkach i w walutach obcych,
  • wystawianie dokumentów korygujących (korekty: danych, ilości, wartości (ceny), stawki VAT, zbiorcza/rabat),
  • sprzedaż/zakup ze standardowymi formami płatności (gotówka, przelew, kompensata), jak również zdefiniowanymi przez Użytkownika programu,
  • prowadzenie rejestru usług i kontrahentów.
grafika_faktury.png

Comarch ERP Optima Handel

Comarch ERP Optima Handel to moduł wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Moduł ten zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, a także gwarantuje pełną kontrolę procesów logistycznych prowadzonych w przedsiębiorstwie, przez co umożliwia efektywne zarządzanie towarami w magazynie.
Moduł Comarch ERP Optima Handel umożliwia dodatkowo:
  • wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych,
  • prowadzenie wielu magazynów jednocześnie,
  • określenie metody rozliczania magazynu (FIFO, LIFO, AVCO),
  • przeprowadzenie inwentaryzacji,
  • prostą produkcję,
  • obrót opakowaniami kaucjonowanymi,
  • tworzenie deklaracji Intrastat,
  • współpracę z Krajowym Rejestrem Długów w celu weryfikacji wiarygodności kontrahentów,
  • prowadzenie sprzedaży internetowej (współpraca z Comarch ERP e-Sklep, wszystko.pl),
  • współpracę z aplikacją dla przedstawicieli handlowych Comarch ERP Mobile Sprzedaż,
  • współpracę z czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, drukarkami etykiet.
Moduł Comarch ERP Optima Handel Plus zawiera funkcjonalności niezbędne w przypadku przedsiębiorstw prowadzących rozbudowaną gospodarkę magazynową. 
Moduł Comarch ERP Optima Handel Plus pozwala dodatkowo na:
  • oznaczanie przyjęć towarów konkretnymi partiami, dzięki czemu Użytkownik może zdecydować, z której dostawy lub którą sztukę o określonych cechach chce wydać z magazynu,
  • wystawienie jednego dokumentu handlowego na towary pochodzące z różnych magazynów.

Comarch ERP Optima Detal

Moduł Comarch ERP Optima Detal został stworzony z myślą o punktach sprzedaży detalicznej. Umożliwia wystawianie paragonów oraz powiązanych z nimi faktur sprzedaży. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych oraz czytelny interfejs, czyni z okna sprzedaży detalicznej doskonałe narzędzie do pracy w sklepach, punktach gastronomicznych czy firmach handlowych. Aplikacja jest zintegrowana z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, z którymi współpracuje podczas prowadzenia sprzedaży.
grafika_detal.png
erp-inwentaryzacja2.png

Comarch ERP Inwentaryzacja

Aplikacja Comarch ERP Inwentaryzacja (do pobrania w sklepie Google Play) została przygotowana, z myślą o wsparciu procesu inwentaryzacji. Dzięki niej telefon z wbudowanym aparatem może pełnić funkcję przenośnego skanera kodów kreskowych oraz kolektora danych.

W efekcie pracy z aplikacją powstają pliki z danymi inwentaryzacyjnymi, które można szybko i wygodnie wgrać na dysk w chmurze (np. iBard24), przesłać na wskazany e mail lub skopiować na komputer. Format pliku wynikowego jest w pełni dostosowany do wymiany z systemem Comarch ERP Optima. W związku z tym rozwiązanie to sprawdzi się nie tylko w trakcie inwentaryzacji, ale także podczas tworzenia innych dokumentów handlowo-magazynowych.

Podstawowe funkcje aplikacji:

  • Konfigurowalne działanie aplikacji
  • Możliwość tworzenia wielu arkuszy inwentaryzacyjnych
  • Dodawanie/edycja/usuwanie pozycji inwentaryzowanych
  • Wykorzystanie aparatu urządzenia mobilnego do skanowania kodów kreskowych
  • Możliwość manualnego wprowadzania pozycji
  • Wyszukiwanie w arkuszu zeskanowanego lub wprowadzonego ręcznie kodu towaru
  • Możliwość przeprowadzenia inwentaryzacji towarów zaimportowanych z pliku wygenerowanego w Comarch ERP Optima
  • Współpraca z aplikacją iBard24
  • Eksport danych inwentaryzacyjnych
  • Wysyłanie plików na e-mail (możliwość wskazania domyślnego adresu)
Moduły handlowe współpracują z modułem Comarch ERP Optima Kasa Bank, który umożliwia bieżącą kontrolę wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań.
Moduł Comarch ERP Optima Kasa Bank zapewnia:
  • prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
  • definiowanie dowolnych form płatności,
  • rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN, a drugi w walucie obcej,
  • automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie,
  • możliwość generowania dokumentów kompensat,
  • seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych,
  • seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności,
  • możliwość wystawiania not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald,
  • elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank,
  • możliwość wymiany danych z bankami poprzez webserwisy,
  • wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) – Kalendarz.
Moduł Comarch ERP Optima Kasa Bank Plus pozwala dodatkowo na:
  • prowadzenie magazynu walut (bieżąca wycena operacji na rachunkach bankowych, kasach walutowych),
  • rozliczanie delegacji krajowych,
  • tworzenie rozbudowanej listy uprawnień i blokad dla Użytkowników programu.

O firmie

Firma prowadzona jest przez Macieja Chorzępa - informatyka z kilkunastoletnim stażem. Siedziba naszej firmy mieści się w Rabce Zdrój. Świadczymy usługi informatyczne zarówno na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, jak i również obsługujemy klientów na terenie całej Polski. Miejcowości w których głównie działamy to: Rabka Zdrój, Nowy Targ, Mszana Dolna, Myślenice, Jordanów, Jabłonka, Spytkowice, Sucha Beskidzka, Zawoja, Katowice, Chorzów, Gliwice, Bielsko-Biała, Kraków, Warszawa.

Oferujemy także:

Podpis elektroniczny, także w wersji mobilnej
simply-sign.com.pl
Systemy elektronicznej komunikacji lrs
lrs.pl
Usługi webowe, serwery, domeny
printsoft.net.pl
Reklamy, banery, strony www  
printsoft24.pl
Sklep firmowy
printsoft.com.pl

Biuro

Serwis

666 626 222
wew. 13 - Szymon
wew. 14 - Piotr
serwis@print-soft.pl